קידום חנות Etsy

Home  >>  Etsy  >>  קידום חנות Etsy

קידום חנות Etsy

הקמת חנות etsy היא רק הצעד הראשון בהשתלבות בתוך פלטפורמת המסחר המקוונת המצליחה בעולם. הפלטפורמה מתאימה ליזמים, אנשים פרטיים, אספני אמנות ובעלי עסקים קטנים, אך היא דורשת קידום אינטנסיבי של החנויות השונות. רק באמצעות הקידום ניתן להגיע לקהלי יעד חדשים ולנצל את היתרונות של הפלטפורמה. חנות שלא מקודמת כראוי על גבי פלטפורמת המסחר של אטסי לא תשיג את המטרות ועלולה לגרום להפסדים.

הקידום בפלטפורמת אטסי מתבצע בצורה ייחודית. ראשית, הוא לא דומה לקידום אתרים במנועי חיפוש או ברשתות חברתיות. פלטפורמת המסחר etsy דורשת התמחות מיוחדת לקידום החנויות והיא מחייבת רקע וניסיון קודם. רק באמצעות היכרות עם כלי הקידום של etsy ניתן לשלב את האלמנטים השונים ולהגיע לתוצאות.

שנית, קידום חנות etsy אורך זמן ומחייב הקצאה של משאבים וכסף. את הקידום יש לבצע על פי הנהלים של etsy ולאור העדכונים שמוכנסים על ידי מנהלי האתר. במסגרת הקידום ניתן לדוגמא למצב ולהציג את החנות בצורה מסקרנת, לטייב את התכנים כדי לעניין את הגולשים ולייצר סקרנות בעזרת תיאור החנות, המסר השיווקי והסיפור האישי מאחוריה. כל הפרטים הקטנים האלה יקבעו את הצלחת הקידום בטווח הקצר, ואת הערך המוסף של החנות בטווח הארוך.

טיפים לקידום מוצלח של חנויות etsy

מי שרוצה להצטרף להצלחה ולקדם חנויות אטסי בצורה נכונה צריך להקפיד על כללי המפתח. מומלץ לדאוג כבר בשלבים מוקדמים לנושא של ארגון החנות, ניהול שוטף וקידום חברתי פנימי. את ארגון החנות מבצעים על ידי עדכון המוצרים ושימוש במילות מפתח איכותיות. כך ניתן לאפשר לגולשים חיפוש ונוח ופשוט על פי חטיבות מוצרים, תיאורי מוצרים, תגיות, מחלקות מוצרים ותמונות. לעומת זאת, את ניהול החנות מבצעים על ידי הוספה והסרה של מוצרים, חידוש מוצרים על פי צרכי הלקוחות וכמובן שימוש בכלים כמו מבצעי מכירות מיוחדים.

קידום חברתי פנימי של חנות etsy מתבצע עם בניית קשרים עם חנויות אחרות. קשרים אלו חשובים לכל סוגי החנויות, כי הם מאפשרים שיתוף פעולה יעיל וחוסכים הוצאות מיותרות. את הקשרים בין  חנויות etsy בונים באמצעות מנגנוני הקבוצות ובעזרת אוצרות. בנוסף, אפשר לבצע שיתופי פעולה במבצעים למוצרים משלימים ולהגיע למצב שבו כולם מרוויחים מהקידום המשותף.

האם יש צורך בקידום חיצוני?

אי אפשר לבצע קידום של חנויות etsy מבלי לדאוג להיבט החיצוני. קידום ממומן כולל לדוגמא את ניהול מסעות הפרסום בתוך ומחוץ לפלטפורמה של אטסי, בעיקר באמצעות גוגל ופייסבוק. מבחינת שיתופי פעולה, הדגש הוא על יצירת חשיפה גדולה למוצרים והפצה באמצעות בלוגרים או מובילי דעה ברשתות החברתיות. כל אלו הן שיטות יעילות לקידום חיצוני שעולות בקנה אחד עם האינטרסים של בעלי חנויות אטסי.

בניגוד למה שנהוג לחשוב, קידום ותחזוקה של חנויות אטסי לא מחייבים הקצאה משמעותית של משאבים. אפשר לקבוע מראש את מסגרת התקציב ולהשיג את מטרות הקידום במהירות וביעילות. יש חברות שמציעות את שירותי הקידום על בסיס חודשי וללא התחייבות מצד הלקוח. את התוצאות ניתן לראות תוך חודש עד חצי שנה, בהתאם למצב העסק והחנות.

לסיכום, קידום חנות etsy הוא תהליך שבמסגרתו משנים את כל תחומי הפעילות. קודם כל מתמקדים במיצוב, לאחר מכן בודקים כיצד לארגן את החנות ולנהל אותה ובסוף גם משלבים קידום חיצוני. שירותי הקידום ניתנים על ידי חברות מקצועיות והם מאפשרים לבעלי חנויות etsy להתמקד במה שהם טובים בו. השירות משתלם בטווח הקצר והארוך והוא יעיל בצורה יוצאת דופן.

נשמח לסייע לך בכל הדרוש בנושא קידום חנות Etsy. התקשר עכשיו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *